.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس جهاد کشاورزی مازندران با انتقاد از بزرگ نمایی بیماری های اخیر طیور:
نتیجه شایعه، زیان‌های زیاد به پرورش طیور مازندران بود
شمال نيوز: حیدر پور با انتقاد از نشر اخبار کذب در شبکه های اجتماعی خاطر نشان کرد: در ابتدای امر و با تشدید شایعه، جو نا مناسب و اخبار کذبی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، که قطعا ضرر و زیان‌هایی به پرورش طیور استان وارد کرد....

 شمال نیوز:  دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، سازمان دامپزشکی کشور را مسئول مهار و جوابگوی بیماری آنفلانزای مرغی در شمال کشور دانست و افزود: برای جلوگیری از نشر اکاذیب و با وجود حساسیت این مشکل قرار بر این شد سخنگو و یا شخص رئیس دامپزشکی کشور جوابگوی رسانه‌ها باشد.

به گزارش شمال نیوز ، حیدر پور با انتقاد از نشر اخبار کذب در شبکه های اجتماعی خاطر نشان کرد: در ابتدای امر و با تشدید شایعه، جو نا مناسب و اخبار کذبی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، که قطعا ضرر و زیان‌هایی به پرورش طیور استان وارد کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه این مشکل و بیماری امری تخصصی است اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی و مراکز تخصصی این بیماری باید جوابگو باشند، و در خواست ما از رسانه‌ها و مردم در شبکه‌های اجتماعی این است به هر شایعه‌ای توجه نکنند.

وی در ادامه گفت: الحمدالله با کنترل کانون‌های بیماری و معدوم‌سازی توسط اداره کل دامپزشکی، این ویروس مهار شد و نباید نگرانی در سطح کشور وجود داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 تير 1394
خب اگه بیماری مهار شد اجازه بدید مرغهای صنعتی به استانهای همجوار ارسال شه. با این تصمیم اداره کل دامپزشکی مازندران که هیچ مرغی از استان خارج نشه مرغدارها بیچاره شدند.دارن ورشکست میشن.
نا شناس 2 تير 1394
بی خردی وبی تدبیری مسئولان دولت تدبیر ،صنعت طیور کشور که بعد از صنعت نفت ،دومین گردش مالی را برای کشور داشت و مزیت نسبی استان مازندران تلقی می شود با ورشکستی روبرو کرده است و نمایندگان مازندران نیز در خواب غفلت وبازی های سیاسی خود برای جمع آوری آرا اسیرند واینجا تکلیف نهادهای مسئول در قبال زیان های هنگفت صنعت طیور چیست؟!
دودش در آینده به چشم مصرف کننده خواهد رفت ،هنگامی که تولید نابود شود ، مصرف کننده باید مرغ را چند برابر قیمت فعلی بخرد.
نا شناس 2 تير 1394
زیان . جناب حیدرپور کار از زیان گذشته . صنعت طیور مازندران را نابود کردید. به هر حال دستهای پشت پرده نهایت تلاش رو کردند که مازندران را از قطب طیور خارج کنند و موفق شدند و شما مسئولین استانی هم با اونها نهایت همکاری را کردید . طیور مازندران سرنوشتی بهتر از سایر صنایع استان نخواهد داشت .
ناشناس 3 تير 1394
بی کفایتی مدیران جهاد و دامپزشکی استان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.